4 Kasım 2014 Salı

Palio 1.4 El Çok Yakıyor MU ACABAAA?

Yaklaşık 1 yıldır 2000 model bu aracı kullanıyorum. 3. sahibiyim. Daha önce de tanıdığım kişiler tarafından kullanılmış bir otomobildir. Forumları okuduğunuzda pek çok kişinin çok yakmasından şikayet ettiğini görürsünüz. Bu kişilerin çoğu da ya aracı kullanmamıştır ya da bakım nedir bilmeyen kişilerdir. Fabrikanın tüketim değerlerini yakalamak her zaman için mümkün olmuyor fakat aşırı tüketiyor demek de yanlış. Verilen değerlerin çok üzerinde bir tüketim varsa o zaman çok yakıyor denebilir. Fabrika, şehir içi: 8.5 lt tüketim değeri vermiştir. Ben de 9 lt civarı yaktığını hesapladım. Yani bir uçurum yok. Benzinin litresi 4.71 tl 05 kasım 2014 itibariyle. Yani: 9x4.71= 42.39 kuruş yakıyor. Ayrıca diğer forumlara baktığınızda aynı segmentteki Ford Fiesta, Suzuki Swift, Opel Corsa, Renault Clio gibi araçları tercih edin derler. Nedeni de onlara göre az yakmalarıdır. Aşağıdaki listede 2000 model bu araçların fabrika verisi yakıt tüketim değerlerini veriyorum. Yorum sizin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder